dinsdag 2 mei 2017

Pierrot meisje






Hallo,
Het is voor mij een hele drukke tijd. Maar toch nog eens wat tijd gevonden en weer eens een kaart gemaakt. Dat werd tijd hé....
(Mijn moeder is weer geopereerd en zij mag niets meer doen. Vandaar dat jullie weer weinig van mij horen....  Maar al die problemen mogen toch wel eens gaan stoppen. Je word het soms wel eens moe...)
Op kaart een snijmal van Precious Marieke, een leuk design papier met glitter, een 3D prent van Yvonne Creations en 2 roze hartvormige steentjes om het af te werken. Zo'n leuk plaatje deze pierrot !!
Het is wel een simpel kaartje maar ik ben al blij dat ik nog eens een kaartje met jullie kan delen....
Tot een volgende keer !!
Groetjes,
Elfje
Challenges :

                                     

8 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan Elfje ! Veel beterschap voor je moeder en sterkte voor jou ! Ik hoop dat je snel wat meer tijd voor jezelf hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Love the background you've created for this cute fairy. Thanks for joining us at Fussy and Fancy Friday. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so pretty thank you so much for playing along with us this time hope to see you again soon
    Polkadoodles
    Jacki (PD DT) ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card. Thank you for joining in The Crafting From the Heart challenge.
    Mary.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi
    Beautiful work, I like the choice of colors and style, and the digi is sensationa
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely card, thank you for joining us at The Alphabet Challenge for our ‘D is for Decoupage’ Challenge, hope to see you again. Emma DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty card, good decoupage. Thanks for joining us at Alphabet Challenges. Caz DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful decoupaged image and love the background.Thank you for joining us at Simply Papercrafts
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen