maandag 9 mei 2016

Huwelijks verjaardag






Hallo,

Ik hoop dat jullie een fijn weekend hadden. Het weer was hier prachtig en warm. ( rond de 27 graden) Blijkbaar hadden we nog een kaartje nodig voor een huwelijks verjaardag. Daar ik nieuw stempels gekocht had, wou ik deze eens uit proberen en ik heb er een 'design papier' mee gemaakt. Ik heb er 3 bloem en blaadjes stempels uit gekozen en deze meer maals gestempeld.  Op de kraft kaart heb ik een wit papier en een kraft papier geplakt. Hierop heb ik het zelf gemaakt (waar ik kant heb achter geplakt), dan het plaatje, de 2 duiven (met een druppel glitter voor de ogen) en een strikje. De lagen zijn weer bewerkt met een schaar.
De duiven zijn gemaakt met een nieuwe snijmal. 
Wat vinden jullie van de keuzes ?
Groetjes,
Elfje

Challenges :


10 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful creation. thanks for joining us at Fab N Funky this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful wedding-card.
    Thank you for joining us at Card and Scrap.
    DT Ellenor Monica.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super uitwerking van de repeated stamping opdracht! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi, gezellig dat je meedoet bij The Crazy Challenge.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty!

    Thank you for participating in the OSAAT "Anything Goes with Vintage" Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige huwelijkskaart, Elfje. met mooie kleuren en details
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, so beautiful.♥
    Thank you for joining us at Card and Scrap.
    Hugs Line.

    BeantwoordenVerwijderen