maandag 8 februari 2016

gemutst




Hallo,

Mijn broer vroeg me een muts te maken. Hij wist niet goed hoe of wat hij wou...
Maar het moest met dat blauw en zwart zijn... (dat zijn natuurlijk de kleuren van.... Club hé)
Ik heb hem dan een paar opties laten zien en hij had graag deze steek. Maar nu moest ik daar een muts van maken zonder een patroon te maken....  Daar door duurde het wat langer voor hij af was.
Gelukkig was er veel voetbal !!! Ik en voetbal.... Lol   En voetbal kijken en breien of haken gaat (normaal gezien) goed samen.
Hier boven ziet U het resultaat ik heb hem op een omgedraaide vaas getoond en een foto getrokken.
Wat vinden jullie ervan ?

Sorry dat het zolang geduurd heeft dat ik nog eens iets van mij liet horen. Het is hier door omstandig heden nogal druk.

In tussen tijd heb ik de challenge bij Kleuren met potloden gewonnen. Wat leuk hé !!
Dit kan ik weer bij mij lijstje zetten (Gewonnen bij ...).

Ik hoop snel er weer te zijn met een kaartje !!!

Groetjes,
Elfje

3 opmerkingen:

  1. Prachtige muts, in prachtige kleuren.
    Lekker warm hoor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat staat er netjes op...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie muts heb je voor je broer gemaakt. heel gaaf. Ook gefelicteerd met je winnende kaartje
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen