woensdag 23 december 2015

Een kaartje om mee te spelen...







Hallo,
Hier nog eens een berichtje van mij. Zoals belooft de 'speel'  kaart.  Deze kaart heb ik gegeven als kerstkaart aan een gezin. Mijn idee was een kaart te maken waar kinderen ook mee kunnen spelen.
Hiervoor heb ik beroep gedaan op het beertje van Marianne Design. Die in en uit de kaart kan.

De materialen zijn van Marianne Design namelijk snijmallen LR0334, COL1376 (de beer), COL1377 (trui) en de stempel van de vlok is van COL1327.  Op de kaart heb ik het zakje (of het deken van bed om te spelen) gemaakt met het Pretty Papers Bloc Café la Pâtisserie.
Ik heb de achterkant van de beer niet op de foto omdat dit enkel de achterkanr van het truitje laat zien.

Dit was mijn kaartje om mee te spelen. Ik dacht dat dit wel leuk was voor kindjes...
Wat vinden jullie hiervan ?
Ik heb onder tussen wat veranderd op mijn blog zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben.
Zoals wat linken toegevoegd. Hopelijk is dit oké .....

Graag had ik jullie al prettige kerstdagen gewenst!! (ik weet niet of ik nog iets kan schrijven voor kerstmis)

Groetjes en tot een volgende keer !!!
Elfje
 Challenges :



6 opmerkingen:

  1. Het is net als of beertje in zijn bedje ligt...:-), leuk gedaan!!!
    Fijne feestdagen, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a cute idea, very creative, Thanks for joining us at Crafty Gals Corner.
    Amy-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so cute. I like that you stamped a snowflake on the teddy bear. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So sweet! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations and good luck!
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee om je kaart zo te maken. Ziet er geinig uit! Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnmaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your cute card. Thank you for joining us at Come and Get It this week. Hope to see you back here again in 2016. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen