zaterdag 31 oktober 2015

In de tuin...



Hallo,
Ik heb een kaartje gemaakt met een plaatje dat ik nog had liggen en met die pompoenen kan het nog voor deze tijd van het jaar.... Hier voor heb ik gebruik gemaakt van oranje en groen kleuren. Persoonlijk de kleuren die ik het minst graag zie  ....  Ik heb deze kaart simpel gehouden omdat ze voor de rest druk (kleur) is. Hopelijk valt het nog mee ...... en knalt ze niet te hard !
Groetjes,
Elfje

Hey,
I made a card with a picture that I had lying around, and with pumpkins still it can be for this time of the year before .... Here I used orange and green colors. Personally I like this colors the least.... I have this card kept simple because the rest is busy (color). Hopefully it is not too bad ...... and they don't knocked too hard!
Greetings,
Elfje
Challenges:





5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi tuintafereeltje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kleuren knallen zeker niet te hard Elfje ;) Heel leuke herfstkaart! Mooi gedaan een herfsttuintje :) Ik houd heel erg van herfstkleuren en ik vind dat je ze heel mooi hebt verwerkt en de pompoenen ook :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een prachtige herfstkaart Elfje, mooie sprekende kleuren!
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards challengeblog.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elvy
    Je kaartje is prachtig en die pompoenen zijn echte blikvangers.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card and I love your 3d elements! :) Thanks for playing along at Creative Fingers! Hope you will join us again! And check back to see if you are one of our winners! So sorry to be late commenting ♥
    PS: I got a huge blogcandy if you wanna join in! Tindaloo

    BeantwoordenVerwijderen