dinsdag 19 mei 2015

Huwelijks kaart





Hallo,

Ik zag zojuist dat mijn uilen doosjes bij 'De schatkist' de dag knaller van vandaag is. Dat vind ik super leuk !

Ik  heb aan de hand van de sketch bij Cheerful Sketches deze huwelijks kaart gemaakt. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van een glans kaart als basis, een design papier met bogen, een rood papier, een papier met de tekst 'Hartelijk gefeliciteerd', een rood gevlamd design papier, een 3D prent van een koppeltje beren, een stuk kant en bloemen (uit een zelfde kant). Op het stuk papier met de tekst heb ik op de rand glitter gelijmd. In het hart van elke bloem heb ik een parel gelegd. Het stuk kant vond ik leuk omdat het me deed denken aan een trouwjurk / sluier. Om dit een beetje mooier te maken heb ik een steentje bevestigd op het stuk kant.

Ik hoop dat het er een beetje mee door kan als trouw kaart ...
Nog een prettige dag en tot de volgende keer !
Groetjes,
Elfje
Hello,

I just saw my owl boxes at 'De schatkist' stunner of the day today. I think that's super fun!

I am using the sketch at Cheerful Sketches made this wedding card with it. For this I use a gloss card as a base, a design paper with bows, a red paper, a paper that read "Congratulations", a red flamed design paper, a 3D picture of a couple bears, a piece of lace and flowers (from the same lace). On the piece of paper that has the text I glued glitter on the edge. At the heart of every flower I put a pearl. The piece of lace I liked because it reminded me of a wedding dress / veil. To make this a bit nicer I attached a stone on the lace.

I hope it looks a little bit as wedding card ...
Have a nice day and see you next time!
Greetings,
Elfje
Challenges :







17 opmerkingen:

  1. Fabulous creation with lovely colors and design. Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner. Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk bruidspaartje...:-), gefeliciteerd met je uilendoosje als dagknaller!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute. Love your colours. Thank you for joining us at Not Just Cards this week. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het kan er zeker mee door als huwelijkskaart Elfje! Hij is echt super leuk :) Gefeliciteerd met jouw prachtige dagknaller!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtig kaartje :)
    Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card, love the cute image and techniques
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart is het geworden. Bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje is het geworden! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable card for a Wedding. The mice are so sweetly colored with their rosy cheeks. Thanks for sharing this with us at Open-Minded Crafting. Take care and good luck on your entry.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card,love the decoupaged image and lace-Thank you for joining us at Open-Minded Crafting Fun
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a cute and pretty card. Thank you for joining us over at the Scribbla and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat maak jij prachtige dingen!!
    Ik kwam hier via via.
    Ik heb genoten van al het moois.
    Ben ook gelijk e volger geworden.

    Groetjes Giny
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijk kaartje, Elfje...bedankt dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cute little image and great layout. Thanks for joining us at Open Minded Crafting #36 Wedding/Anniversary

    BeantwoordenVerwijderen