zaterdag 14 maart 2015

Nog een geboorte kaart ....




Hallo,
Ik heb nog een geboorte kaartje gemaakt. 
Ik had hier nog een leuk 3D baby afbeelding die ik gebruikt heb.  Door in verhoog te werken zie je natuurlijk een schaduw... Ik had dit niet met de flits maar dan was er een hele licht vlek op de kaart.
Daarom dat ik koos om de foto's zonder flits te plaatsen. 
Voor de kaart zelf van een gevlamde kaart, een wit papier (achter de 3D afbeelding), een vintage design papiertje (uit mijn opslag), een vintage lintje/kantje, een kantje gestanst met een mal en hierop een gemaakt bloemetje met de mal van Marianne Design. De bloem heb ik gestanst uit wit papier en met geel gekleurd, de randen hier en daar witter gehouden en nadien met goud glitter bewerkt.
Ter afwerking het ik op het vintage papier (kadertje is ook met een mal gemaakt) in de 2 hoeken een pareltje gelegd.
Ik hoop dat mijn kaartje een beetje duidelijk is. Tot een volgende keer !!!
Groetjes,
Elfje 
Hello,
I have made a card for a birth.
I had a nice 3D baby picture that I used. By increase in work you see a shadow of course ... I did not have it with the flash but then there was a very light spot on the card.
That's why I chose to post the pictures without flash.
For the card I used : a flamed card, a white paper (behind the 3D image), a vintage design paper (from my storage), a vintage ribbon /lace, a edge die cut and on this I made a flower with the die from Marianne Design. The flower I punched out of white paper and colored yellow, the edges here and there kept whiter and subsequently modified with gold glitter.
To finish I put on the vintage paper (a frame made with a die) a pearl in the two corners.
I hope that my card is a bit clearly. Until next time !!!
Greetings,
Elfje
Challenges :







3 opmerkingen:

  1. Lief kaartje!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, gorgeous flower.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief kaartje, maar het is niet echt vintage stijl, maar toch leuk dat je dit met ons wil delen. Dank je wel voor het meedoen bij WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen