maandag 23 februari 2015

zelfgemaakte oorbellen en opberghanger





Beste,
Ik heb even iets anders gemaakt: oorbellen en een hanger voor de oorbellen weg te hangen.
Daar ik in de kleerkast haakjes heb gemaakt op kettingen omhoog te hangen, leek het mijn een leuk idee om ook iets te verzinnen voor mijn oorbellen. Ik hou van lange oorbellen dus heb ik een die genomen waar de meesten op kunnen. Deze in wit papier vormt mijn basis. Hier op heb ik swirls gestampeld ,  de gaatjes voor de oorbellen bevestigd, een gat voor het geel/goud koord dat ik heb bevestigd, een gele bloem (zelf gemaakt met een die) heb ik boven op het gat geplakt om dit weg te werken.
Voor de oorbellen heb ik doorzichtige draad genomen, 10 zilveren kralen (5 per oorbel) en ongeveer 210 gele kralen (ongeveer 105 per oorbel) en natuurlijk de 2 slotjes.
Je zou het kunnen als cadeautje geven.... Zou leuk zijn voor een feestje misschien ... Maar ik draag deze graag zelf.  Maar misschien vind iemand van jullie het ophang /berg kaartje ook wel een leuk idee. Voor mij helpt het in ieder geval blijven ze per paar bij elkaar.
Groetjes,
Elfje
Dear,
I made something else: earrings and a pendant earrings for stowing away.
Since I made hooks in the closet to necklaces to hang, it seemed like a great idea to also invent something for my earrings. I love long earrings so I have taken the die where most can hang on. This white paper is my base. Here on I stamped swirls, the holes confirmed for the earrings, a hole for the yellow/gold cord that I have attached a yellow flower  (I made that with a die)  I glued on top of the hole to work this away.
For the earrings I made transparent wire, 10 silver beads (5 per earring) and about 210 yellow beads (about 105 per earring) and of course the 2 clasps.
You could give it as a gift .... Would be nice for a party perhaps ... But I wear this myself. But maybe one of you can find the hanging / storage card also a great idea. For me it helps keep at least the pair together.
Greetings,
Elfje
Challenges:


5 opmerkingen:

  1. Very creative :) beautiful and simple - its lovely. I'll have to remember that for my friend that makes jewellery. Thanks for sharing with us at ABC Challenge and good luck
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie oorbellen heb je gemaakt Elvy

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een origineel idee om zo bloemen te verwerken.Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel: bloemen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen