dinsdag 3 februari 2015

sorry !

Hallo,

Even een berichtje om mijn excuses aan te bieden dat ik hier de afgelopen week niets meer geplaatst heb. Ik ben ziek geweest (buikgriep). Deze avond mag ik weer een bestelling gaan af halen. (Ik had een paar malletjes besteld) Dan kan ik hiermee weer aan de slag.
Gisteren kreeg ik in de gaten dat ik bij Mema's Crafts 1 van de winnaars was. Ik was verrast, maar natuurlijk super blij !
De komende dagen gaan voor mij weer zwaar zijn. (wegens dingen die te gebeuren staan)  Maar ik ga proberen zo snel mogelijk nog wat te plaatsen op mijn blog.

Groetjes,
Elfje
Hello,

Just a quick note to apologize to me last week have nothing posted here. I have been sick (stomach flu). This evening I go pick up an order again. (I ordered a few little dies) Then I can get back to work.
Yesterday I notice that I was one of the winners at Mema's Crafts. I was surprised, but obviously super happy!
The next few days it's going to be heavy again for me. (because of things that happen to be) But I'm going to try as quickly as possible to put something on my blog.

Greetings,
Elfje

1 opmerking:

  1. I'm so sorry to hear that you have been poorly, I hope you are much better now.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen